Lördag

Jag är på bena och känner mig ganska pigg ändå, kaffet får helt enkelt göra så att jag blir piggare. :)
Legat och dragit oss i sängen ett tag bara för att de är helg och så härligt. Hundarna började vakna till där vid 11 så de känner också att de är helg.
Vaknade med en sol som lös upp hela lägenheten och insåg att de kommer bli riktigt härligt väder idag, fast lite molnigt just nu men vad gör de. Det finns ju en blå himmel bakom dessa moln och även en sol.

Jag och gubben ska nog ta oss en skoter tur upp till vittjåkk och sen hade jag tänkt försöka baka något fast de blir nog nå enkelt. :) Rockyroads får de bli, ursäkta stavningen dära. :P
Sen ska de ju städas undan lite, tvätta å diska ja så de ser lite trevligare ut. :)
Efter de blir de nog ett litet vinglas å kanske även grillat till middag.

Kan verkligen inte klaga.
Ha en fin dag på er.!

Har tyvärr inga nya bilder att lägga upp så inläggen blir lite tråkiga just nu.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0