Godmorgon på er!!

Torsdagen är här och jag är pigg och redo för en jobbar dag. :)
Vaknade av att Akilles låg och slickade mig i ansiktet för han ville ut, han vet alltid de dagar jag ska upp och jobba för då vaknar han till vid 6 och springer fram och tillbaka i lägenheten tills man själv stigit upp. Så vart en liten morgon prommis med vovvarna. :)
Katten är helt återställd och busar på som aldrig förr så nu är det bara passa sina fötter för annars har man en katt som sätter sina klor i en.

Strålande väder är det även idag så de som får vara ute i de, njut för mig med.

Efter jobbet blir de nog raka spåret till mamma för att träffa Anton och Bellan. Är verkligen överlycklig att få vara med min fina familj i några dagar nu och även få mysa med underbara Leia är faktiskt guldvärt. :)

Nu ska jag packa ner nå mat och sen börja göra mig klar. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0