Glad fredag eller nå!

Har fortfarande ont i magen men smärtan kommer då inte upp lika fort som igår. Varit upp några gånger inatt för att hälsa på toan... Nu vill jag få magen återställd så man slipper sova hel dagarna och må skit.
Ska då försöka bädda rent i sängen å dammsuga lite bara för att jag är så less att ligga i soffan å sova varannan timme.
Sen är ju min aptit inte den bästa försökt få i mig något ätbart men det ändå som går ner är proviva för då gör inte magen lika ont.. Tur man har mamma som handlade de igår så man får i sig något iaf.
Man kan inte göra så mycket åt saken förutom att ja vila. Hade ju hellre varit på jobbet idag istället för ligga hemma.

Vädret är på topp idag också kan ju göra en lite på bättre humör, får ju vara ute korta stunder med hundarna iaf. :)
Får nog ta hem nå filmer och kolla på de program jag missat från förra veckan för att ha något att roa sig med för det är ju faktiskt fredag. Sen får jag he proviva i ett vinglas och tro de är vin bara för det kanske smakar bättre så. :P

Nae bara ta lite proviva och sen ut med hundarna för en liten promenad i skogen å sen vila.

Hade fint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0