Friskanmällan

Yey jag är på benen igen och har inte spytt något från något håll sen förra natten och magen gör då inte längre ont. Tror de var ett tecken att de började gå över då jag faktiskt fick i mig nå mat igår. :D Friskanmällan till Previa är gjord så på måndag blir de jobb :)

Som mamma skrev då jag sa att jag var på benen igen, bra blir de party ikväll då? Haha fick en chock då jag såg vad hon skrivit. :P Blir nämligen att se melodifestivalen finalen hos henne :D
Hon är för underbar min lilla mamma.

Men det bästa av allt jag får i mig KAFFE, tro mig nog har jag försökt dricka de dessa dagar men de har väl inte precis gått så bra. Men jag är så jävulst tjurig då jag har magsjuka och tror att de ska funka att äta å dricka som vanligt. Har varit så sen liten och nog vet jag ju att de kommer ut lika fort ändå.
Men iaf så sitter jag och njuter av en stor kaffekopp med mina gubbar bredvid mig.

Vart ingen städning igår så det ska jag göra idag och imorgon sen ut å handla med mamma, få se lite annat en lägenheten å odlingsgatan. :) Åå jag har inget hemma så handling måste göras.

Nu ska jag ta tag i städningen.
Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0