Fredag

Mina ögon börjar bli väldigt trötta fast jag lyckades somna på soffan efter vi ätit nå middag.
Jobbar dagarna har varit riktigt lugna denna vecka och de kan verkligen behövas såna veckor med. :) men jag gillar verkligen mitt jobb, lugnt som stressigt.

Efter jag slutat jobba idag så kom gubben och plockade upp mig vid Konsum drog en ragg och sen in på systemet för att fixa lite mera vin, har ju totalt förälskat mig i Pär Mobergs vin, han kan både laga mat och göra ett helt fantastiskt vin. :P
Efter det tog jag hundarna och gick hem medan Marcus for å fixade mat. :)

Har även hunnit ha Nina på besök ikväll så lite teve tittande och surr gjorde även att kvällen blev toppen. :)

Drömde även imorse att jag fick träffa pappa, han satt bara dära på en stol och log mot mig. Då jag såg han där i drömmen så började tårarna rinna och jag var så lycklig av att se han.
Men innan jag skulle vakna i storgråt så såg jag till att vakna upp ur den, Klarade inte riktigt av att fortsätta drömma, hatar verkligen då det känns så verkligt och sen inser när man vaknar att han fortfarande är borta. Men var länge sen jag hade en dröm då han varit med men de var faktiskt skönt att se han precis som han var då han var frisk och få se hans leende. Han är så saknad, min älskade pappa.

Hade


Kommentarer
Postat av: Nina

Kram <3

2013-03-23 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0