Fooood time

Väntar på maten som är i ugnen, vi passar på att lyxa till det nu när de börjar närma sig påsk så blir kycklingfilé i en sjukt god sås & pommes. :P Kan skriva recept sen någon gång är då iaf väldigt enkelt men så underbart gott.

Var riktigt skönt att sparka på isen imorse och solen värmde på riktigt bra och akilles fick även sig lite drag träning man märker verkligen på han att han gillar det. Håller tummarna för liknande väder hela påsken så man får tillbringa många timmar ute med familjen å mina hjärtan.

Efter sparkturen så slet jag upp Marcus och vi for ut å köpte nå mackor till frukost och sen la jag mig i soffan och vilade en stund med djuren. Sen drog jag och gubben ut med chevan och raggade runt lite plus handlade de vi behövde.
For även in på frostab och köpte lite renkött, alltid lika kul att gå in där för ut kommer man alltid med massa gott. :P

Har även hunnit att städa å diska lite så nu börjar min energi återigen ta slut, nu när katten använder kattlådan hela tiden så är det kattsand överallt så nu får man städa extra mycket.
Men ett liv utan djuren är inte ett liv för mig helt enkelt. :)

Nu ska jag göra en sallad.
Ha en fin kväll.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0