Ett strålande humör.

Solen skiner, de är onsdag och jag är verkligen på toppen humör trots att mensvärken börjar krypa fram men den ska inte få förstöra för mig idag inte eller någon annan dag heller. :P

Ska snart bege mig ut på samhället med mamma, syrran och mormor för lite shopping å mys.
Erikas bebis är ju även beräknad att komma idag så nu börjar man bli nervös igen, längtar så efter den lilla snärten. Kommer verkligen bli mosters lilla guldklimp. :)
Nästa vecka kommer ju även min andra guldklimp Leia sååå fy vad jag längtar att träffa mina syskon och respektive kommer bli en helt underbar påsk. :D

Nae ska ta på mig mina skor och dra med mig mina presentkort som jag vann och sen he mig ut på shopping.
Ikväll är det ju även tjejkväll.

Ha en fin dag
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0