Ändrade planer

Ja jag hann just ut till varehuset för att börja min shopping med mamma, mormor och syrran då jag vart inringd på jobb så var bara att vända och åka till jobbet. :) Ajja, vart då en billig shopping istället helt enkelt snarare att man tjänade på de. :)
Så nu är de jobb till fredag som väntar.

Efter jag slutade gick jag till syrran och väntade på att mamma skulle plocka upp oss för att fara på Lappis och titta på mässan där flera olika skolor runt om i Norrbotten kommit på olika produkter att sälja. Vissa var faktiskt väldigt smarta produkter, Fick då med mig lite saker iaf och mamma ännu mer. :P
Efter de for vi å beställde pizza till våran tjejkväll. Så denna dagen vart faktiskt helt okej fast de vart lite ändrade planer. :)

Nu väntas sängen så man är pigg å allert för en ny jobbar dag. :)
Håller tummarna att vädret är på min sida imorgon då jag tänkte traska till jobbet. Ska be till väder gudarna.

Godnatt & hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0