Usch då!!

Denna dagen blev inte riktigt som planerat då Marcus tog på sig att jobba i Jörn idag så inget Skellefteå. :/
Svårt att släppa de gamla jobbet tror jag. :P

Jag får försöka roa mig med något annat helt enkelt.
Sitter hemma i lägenheten just nu och äter lite frukost har fortfarande inte riktigt vaknat till än, Figo har försökt få upp mig sen kl 6 imorse då de är van att stiga upp då men icket jag ville ha lite sovmorgon. :)

Jag ska nog börja denna dagen med att lägga in en till färgbomb, duscha, ut med mammas hundar och sen iväg på samhället en sväng. :)
Tur mamma lämnade bilen hemma så ska nog fara någerst så Figo å Svante får vara lösa. :) Ta sig en promenad någon annan stans än bara i samhället.

Nu när Marcus är borta till ikväll blir de mycket flängandes fram och tillbaka då alla mina djur måste få ut. :P

Får ta dagen som den kommer för just nu vill jag faktiskt bara sova.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0