Upp & ner.

Ligger just nu i sängen och ska snart sova. Mamma har en så otroligt skön säng men ändå längtar jag faktiskt tillbaka till min egen säng och Akilles trängandes vid skallen. :P
Men imorgon kommer hon hem igen så då flyttar jag hem till mina gubbar. :)

Har varit riktigt trött idag och mitt humör har svängt från bra till jävligt dåligt, hatar såna dagar då man bara ogillar allt och inget känns roligt alls.
Men jag tog bilen for å handlade och sen körde jag ner till Arvidsjaursjön och badade med hundarna. Svante bada, jag gick och svalkade bena medans Figo försökte dra oss in i land då han verkligen inte tycker om att bada. :P
Det fick mig då på bra humör och sen har vi även hunnit vara ute med Josefs båt, var sååå sjukt härligt. :)

Tror nog jag ska försöka dra iväg och bada med Akilles & Aragon någon dag i veckan om nu vädret vill vara lika härligt som idag, ville bara hoppa i och bada för vattnet var inte alls kallt utan väldigt svalkande. :)

Nu börjar klockan bli för mycket & ögonen börja svida så då är det nog bäst att sova.

Hade & God natt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0