Tisdag

Sitter just nu med lite färg i håret, har färgat utväxten och när jag sköljt ut de ska jag he in en färgbomb för lite mer upplivning av håret. :)
Medan jag väntar på att få gå och duscha ur färgen sitter jag och ser på hannibal. Orkade rent inte sitta uppe till kl 10 igår så gick å la mig istället. Som tur är så går de ju att se på kanal 5 play.

Blir nog en tidig kväll idag med så kanske man får lite extra energie på jobbet imorgon. :)

Annars har jag inte gjort så mycket förutom att jobba, tvätta, diska och laga mat. Nu har jag då inte en massa disk som ska diskas imorgon vilket är väldigt skönt då de inte är så lockande att ställa sig och göra de efter man kommit hem från jobbet. :P

Nu ska jag fortsätta se på denna grymma serie.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0