Sveriges nationaldag

Huvva så trött man kan vara fast man fick sig en sovmorgon idag. Vi har varit ute mest hela dagen, varit på klubben och fixat lite dära, raggat och svamlat runt. :)
De är ju så härligt att vara ute då solen kommit tillbaka och varmt har de varit så ska nog ta mig en sval dusch.
Känns konstigt att de är fredag imorgon och även jobb men efter de är det helg. Får även mig en lite längre helg då jag är ledig på måndag dock så kommer jag att jobba nästa helg.

På ett tag ska vi starta grillen och grilla nå hamburgare de blir ju så gott då man grillar och sitta ute på bron med en liten kall öl i handen. :P
Resten kvällen blir det bara mysa lite då faktiskt hjärtat fyller år idag. Har köpt nå bakelser att mumsa på sen. :) Har dock inte hunnit köpa någon present men de får bli imorgon då jag slutat, tänkta ta en liten shopping runda. Måste fixa en sommar jacka/ regn jacka till mig själv.
Nu är det bara börja med maten. :)

Hade fint






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0