Söndag

Denna helgen har varit väldigt kort och imorgon är det en ny arbetsvecka som väntar men som tur är, är jag ju ledig till helgen också plus att jag tagit ut semester på onsdag så blir inte så himla lång vecka ändå. :)

Igår fick jag inte mycket gjort alls som jag hade tänkt att jag skulle få men tröttheten tog över och jag somnade hemma i soffan och vaknade någon timma efter och funderade hur jag riktigt tänkte.. Ajja nya tag idag.
Då Marcus kom hem från jobbet drog vi till mamma och startade grillen sen slog vi igång en film och de kändes som evigheter sist då vi bara satt hemma och kollade på film. Var då iaf riktigt mysigt att bara ha en hemma kväll med film å massa gott. ;)

Annica, Samuel och deras nya lilla bebis Lucas har hunnit vara förbi en sväng idag så fick träffa dom en liten stund innan de skulle åka hem igen. :)

Nu väntar jag bara på att Marcus ska komma så vi får hitta på något idag.
Solen och värmen är ju då också framme så ska he mig ut på en promenad med hundarna först. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0