Onsdag

Halloj, hinner inte riktigt med bloggandet då jag nu är upptagen med jobb hela dagarna, än så länge är det en lugn vecka med lite utbildning så man känner sig tröttare än någonsin då man slutat. Är ju inte riktigt van att bara sitta och lyssna en hel dag. :)
Har även börjat på månads lön vilket betyder att jag får lön samma månad och inte nästa som jag haft tidigare. Så de betyder att jag får dubbel lön denna månaden då jag även jobbat maj.
Sen som pluset i kanten så kom skattepengarna in på kontot idag.
Livet känns jävligt bra just nu när de mesta rullar på bra. :)

Ledig dag imorgon och lite kortare jobbardag på fredag så jag klagar inte. :)
Ikväll lyxade vi till de med lite grillat till middag, fixade även bort lite disk och plockade undan så man slipper tänka på de.
Imorgon fyller även gubben år så får se vad han vill hitta på för något. Blir mest troligt att vara på klubben och göra klart de sista för lördag och invigningsfesten. ;)

Nu vart jag riktigt trött så ska slå ihop mina ögon och sova.

Hade

Nå bilder från helgen då vi for och badade med hundarna en bit utanför missen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0