Måndag

Måndagen är snart över och den lilla extra långa helgen är över med en ny veckas arbete men vi har faktiskt hunnit med en hel del på dessa tre dagars ledighet. :)
Fredagen bestod av att äta gott och en kvälls tur med en båt på Arvidsjaursjön, var riktigt härligt fast blåsten gjorde att vi inte for så långt sen att bara få rå om varandra behövs verkligen ibland. :)
Lördag så for vi ut på lite skogsäventyr runt om i Arvidsjaur, finns ju några ställen man aldrig sätt tidigare. På kvällen drog vi en sväng till storforsen & gick runt ett tag, väldigt mysigt.
Igår vart de det bio i Skellefteå, fick äntligen se fast 6 och ja, jag bara älskar dessa filmer Fyfan så grymt bra den var. :) Kommer att se den många gånger.

Helgen har varit riktigt toppen med andra ord och jag har verkligen fått mysa med mina fina gubbar. :)
Laddat upp batteriet på nytt.

Vi beställde även hem en ny dator igår så den borde då komma till veckan så vi äntligen kan se på film i vardagsrummet igen. Den lilla bärbara datorn vi har nu har ju sagt upp sig så de var dax med en ny och vettig en. :)

Håller annars på att somna men har försökt hålla mig vaken med att hänga tvätt och tvätta ännu mer så ska försöka hålla mig vaken tills den andra tvätten är klar att hängas och sen ska jag se på hannibal som börjat om igen. :D
Så måndagar känns inte alla så hemska längre och denna måndagen har faktiskt varit riktigt bra. :)

Nu ska jag försöka roa mig med något annat. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0