Lördag

Är just nu i missen och ska vara hundvakt till imorgon, dörrarna står öppna så hundarna springer ut och in som de vill. Denna gången är vi hundvakt till alla hundar så de är väl ungefär 10st. Visa lugnare än de andra. Hörrö låter som en jäkla trumpet då han skäller, Aragon springer runt och försöker sätta på han medans Akilles jagar en boll och badar i diktet.
Resten av hundarna är faktiskt lugn. :P
Men jag trivs bland alla dessa hundar och de är så rogivande att vara här.

Vi ska snart iväg och bada med hundarna i någon sjö i närheten sen blir det att starta grillen och ha lite lördagsmys. :)

Har även jobbat idag och dagen har faktiskt gått riktigt fort för att vara en jobbar lördag.
Var en liten stressig morgon med ganska mycket att göra men vips så var den 11 redan. :)
Slutade kl 14 hann hem då regn ilet och åskan hade slutat. Jag brukar ju aldrig ha den turen då jag ska vara duktig att gå eller cykla till jobbet. :)
Slutade just då jag skulle börja cykla hem. :) Kan ju ha tur någon gång.

Nu ska jag bara njuta av denna kvällen och morgondagen för på måndag går jag på 3 månaders heltids jobb. :)

Hade riktigt fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0