Hos mammi.

Blev husägare till på måndag då mamma dragit iväg till Stockholm så är hundvakt helt enkelt.
Sitter just nu och ser repris på sommar med Ernst och innan de har jag sett på nya säsongen av true blood. :)
Hade ju kommit ut 2 avsnitt.
De är tur mamma har alla kanaler och att man kan se på allt man vill se på utan att måsta använda datorn.
Sen när man inte har så mycket annat att roa sig med då gubben är i Järvträsk och roar sig med bastu å bad så passar de perfekt att glo på massa repriser. :)

Varit en ganska frustrerande dag på jobbet idag och stress hem på lunchen för att hinna äta nå å gå ut med Figo & Svante, de värsta som finns är att stress äta. Har ju bara 45 minuters lunch.
Men de gick och jag fick tillslut äntligen helg. De är tur man har så underbart fina arbetskamrater när dagarna bara känns som skit ibland. Men allt ordnar ju sig. :) Förmodligen har de varit för att de regnat ett tag och då kan man ju inte annat än bli dyster.

Men sitter då just nu och myser med ett glas rött och blev så mycket piggare då solen ville titta fram mot eftermiddagen. :) Dock så tror jag de kommer börja regna igen då de helt plötsligt vart mörkare av gråa moln. Håller tummarna att solen kommer fram imorgon igen iaf, ja gärna hela helgen. :)

Funderar på om man skulle dragit en sväng till Skellefteå imorgon bara över dagen och titta lite, är ju som lite mysigt att gå runt då de är festival. :)

Nu ska jag fortsätta se på teve tills jag blir riktigt trött sen blir det nog sängen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0