Älskade tisdag

Och älskade ledig dag, kan man verkligen njuta så mycket av att få vara ledig. :P

Tog mig en liten sovmorgon till halv 11 och sen en promenad med hundarna och nu har jag suttit i soffan och njutit av mitt morgon kaffe i lugn å ro. :)
Ska snart göra mig klar för att fara ut på samhället med mammsen, det kliar i mina shopping fingrar efter nå nya saker. :)
Dock lär jag nog bara handla en massa mat så vi klarar oss ett tag, Storhandla går bara att göra med mamma.

Efter jag varit på samhället blir de att ta tag i städningen och även färga min utväxt och efter de snöra in en färgbomb vilket gör håret riktigt fräscht.

Kort å gott om de.
Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0