Vilken dag.

Har varit riktigt händig idag och vet faktiskt inte vars den energin kom från. Brukar ju alltid vara helt slut efter en jobbar dag men inte idag, direkt efter jag slutade drog jag iväg och handlade hundmat, mat till middag och sen hem för en promenad med hundarna. :)
For först ut med Akilles och Aragon sen hem till mamma för att gå ut med Figo & Svante men även stöka bort lite så mamma inte skulle komma hem till ett bombnedslag.
Drog även fram dammsugaren hemma i lägenheten och drog en ragg med den sen fick disken sig en omgång.
Nu är det bara att plocka bort middagen och sen en promenad med vovvarna sen lär jag nog sova riktigt gott inatt då jag varit så duktig och inte somnat i soffan heller.
Inatt får jag ju även sova hemma så ska ligga och krama om mina gubbar som bara den.
Varit mysigt att vara med Figo och Svante också såklart.

Mitt humör har även idag pendlat upp och ner men just nu är jag på bra humör igen, förmodligen för att jag får slappna av och inte känna någon stress. Har känt mig väldigt stressad idag och för ingen orsak heller.

Nu ska jag göra matlådor och sen ut på en kvällspromenad efter de är nog min energi slut.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0