Tohooo

Lördag idag och jag har tagit mig en liten sovmorgon, dock är jag väldigt trött fortfarande och kunde lätt sova till imorgon, skulle nog inte vara så roligt precis men jävligt skönt att vakna pigg. :)

Har faktiskt 3 dagars helg då jag är ledig på måndag fast då jobbar jag ju såklart nästa helg men långhelg är ju inte fel för de.
Igår var jag i valet och kvalet på om man skulle ut eller inte, Marcus var chaffis ett tag och innan han kom hem hade jag tappat suget för då var klockan för mycket så vi drog till klubben & satt där ett tag och jag fick se allt de nya som blivit gjort. Vart en stor skillnad jämfört med hur de var tidigare så nu känns de ännu mera hemtrevligt. :)

Slutade med att grabbarna drog ut och jag hem ville väldigt gärna få sova ut lite. Idag blir de däremot utgång vilket känns som evigheter sen har ju som bara kört eller tagit någon öl men aldrig dragit ut på krogen eller liknande så jag hoppas på att kvällen kommer bli rolig ute på nattivalen. Förra året hade jag då väldigt roligt.

Men först och främst måste jag då ut med alla hundar, har mammas också då hon jobbar i helgen. Sen ska man ju fixa håret & allt möjligt efter de är jag nog redo. :P
Blir då förfest ute på klubben.

Nu ska jag försöka dra mig upp från sängen och få något gjort denna dag. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0