Tisdag

Förkylningen vill inte riktigt släppa och de gör de inte bättre att även Marcus börjar bli sjuk. Men sen är de nog inte så konstigt då de faktiskt inte är någon sommar alls just nu, kall & regnig.
Sen klär man sig ju inte heller för man tror de ska vara varmt ute. Vars tog den fina sommaren vägen? :/

Låg då isängen till 12 då Marcus kom hem på lunch steg jag upp, riktigt skönt att bara ligga i sängen å vila.

Lyckades då faktiskt städa lite igår då lite av min energi kom tillbaka, känns så jävligt att bara ligga i soffan hela dagen då man ändå är hemma kan man ju försöka göra någon nytta också.
Men imorgon ska jag iväg och jobba för jag har inte tid att ligga hemma.

Nae nu ska jag dricka mitt kaffe och sen försöka göra någon nytta.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0