Sol & värme

Solen skiner, värmen osar så äntligen får man känna av sommaren igen. Lite små kallt imorse då jag cyklade till jobbet men väldigt varmt då jag cyklade hem. Väldigt härligt med andra ord.

Hinner inte skriva här så mycket då man jobbar och står i om veckorna, man hinner inte riktigt med sig själv alla gånger.
Helgen har varit bra jag har inte gjort mycket alls. Blev grillat i fredags och efter de drog grabbarna på klubben vilket inte är så ovanligt nu förtiden.
Lyckades då hålla mig vaken till 11 men sen vart jag för trött och somnade väldigt fort. :)

I lördags for grabbarna och åkte ångloket men jag stannade hemma och donade på i lägenheten istället, följde med dom ut på klubben då de kom tillbaka från sin tåg tur och var där resten av kvällen.
Ja söndagen vart som alla andra söndagar en massa flum, gokart och film kväll.

Premiär på surströmming blev de även igår så jag och mamma satt ute på bron & åt oss riktigt mätta. Mm så gott de är med surströmming dock vart de inga pussar från Marcus resten av den dagen. :P

Bara snart börja göra middag, har redan hunnit starta en tvätt och diskat bort lite disk så försöker göra allt för att hålla mig vaken just nu..
Ska försöka göra en tidig kväll så vore ju enklast om man lyckas hålla sig vaken resten av kvällen. :)

Nae bara ta tag i sitt liv.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0