Oo så härligt.

Med denna underbara värme man är inte riktigt van den men ändå så är det riktigt härligt.
Man får passa på alla stunder man kan att vara ute då man jobbar så lunchen åt vi ute idag. :) Tur de har fixat bänkar och en liten eldstad just utanför jobbet så man kan sitta ute så fort man har en liten rast. Vilket är väldigt skönt att göra när man har en kontorsmiljö.

Sista jobbardagen imorgon innan helg och denna vecka har ju bara sprungit iväg, kändes som det skulle vara evigheter tills denna helgen men icket för imorgon får man ju faktiskt lite ledigt.

Efter jobbet idag drog jag med mig Sandra på en liten shopping tur på mimmis hittade mig lite nya blusar och självklart nya leggings. Viktigt att ha nu när de är sommar och så varmt.

Annars har vi mest bara tagit de lugnt jag och mina gubbar. För en gångs skull så har Marcus även varit hemma ikväll.
Han har ju skruvat varenda kväll denna vecka så man har ju knappt sett han. :P

Nu ska jag slå igen ögonen och försöka sova, fläkten får gå inatt så man får sig lite kyla. :)
Hundarna verkar då gilla de.

Hade & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0