Onsdag

Dagen har varit riktigt bra känns ganska konstigt att man är mycket gladare idag än vad man var igår.

Efter jag slutat jobba igår spenderades hela eftermiddagen/ kvällen med film och serier men mina fina älskade pojkar. Det var faktiskt de jag kände för och det jag behövde för jag var verkligen inte på topp, Inge glad alls men humöret vart bättre mot kvällen och idag har humöret varit på topp.
Faktiskt jävligt jobbigt att bara må dåligt, rent ha ångest dagen innan för att man fyller år.
Men jag tycker ändå dagen igår var väldigt bra och man blir bara glad av alla som grattat en. :)

Idag har allt rullat på riktigt bra har varit glad från morgon till kväll och efter jobbet så drog vi och åt på kåtan, jag, mamma, Erika, Tor och Marcus var riktigt gott.
Efter de vart de tårta hemma hos mamma och som vanligt bakar syrran en helt underbar tårta så kunde inte vara mättare än vad jag är nu.
Självklart har jag hunnit mysa med Tor och vem blir inte på bättre humör av ett sånt litet liv, mosters älskade Lill kille.

Ska snart kasta in handduken för just nu är jag riktigt trött först lite teve tittande och sen kasta sig isäng uppstigning kl 6 imorgon.

Hade fint alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0