Onsdag

Blev Inge jobb idag heller så idag har jag vilat upp mig rejält så jag ska kunna vara pigg & alert på jobbet imorgon.
Har kastat av mig "sjuk kläderna" och tagit mig en dusch i hopp om att piggna till lite. Jävla förkylning som ska förstöra för en och jag som aldrig brukar bli förkyld på sommaren men tydligen har mitt immunförsvar gått ner i botten igen, nu håller jag tummarna att får vara frisk resten av denna sommaren.

Solen har ju även tittat fram och jag tyckte faktiskt de var riktigt härligt ute då jag var ute med hundarna. Nu får gärna solen och värmen stanna kvar resten av sommaren så man får den här sommarkänslan och inte känslan av höst.

Nu ska jag torka håret och se hur de vart sen jag hed in en färgbomb, denna gången provade jag en annan. :)
Har ju sett ut som en zombie i några dagar nu så piggade till håret också.
Man kanske lyckas se ut som en människa igen. :P

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0