Måndag

Andra dagen jag och Marcus redan ligger i sängen. Vi brukar ju då nästan aldrig gå och lägga oss samtidig men de är riktigt skönt att ligga i sängen och invänta tröttheten.

Helgen har som vanligt gått riktigt fort och även min lediga dag. :/ Nu väntas 7 dagars jobb innan jag får vara ledig igen.
Nattivalen var helt okej och Marcus har lyckats med de mesta i helgen känns de som, började med att han nästan startade en skogsbrand då han skulle tända på högen med en massa skrot som ligger utmed klubben men han insåg ganska fort att de inte gick så bra så brandkåren fick besöka klubben.
Vet inte riktigt om jag gillar alla hans idéer.
Söndag så fick vi åka in på sjukan då han lyckats trampa in en spik i foten så nu hoppar han på kryckor. Tur vi har kryckor hemma sen pappa opererade höfterna för Marcus har hunnit använda dom 4 gånger och samma fot varenda gång.
Han fick då iaf stelkramps spruta men tror dock vi måste dit igen då han knappt kan stödja eller röra på foten. :/
Annars var gårdagen en riktigt bakis dag tro jag hann somna 4 gånger i soffan innan vi till slut gav upp och la oss istället.

Idag har jag städat lite och sen har vi legat i soffan och sett på film. :)

Imorgon väntas jobb igen och jag fyller även år men det är inget jag precis skuttar runt för. Ajja bara ta dagen som den kommer.

Nu ska jag sova iaf.

Hade & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0