Måndag

Förkylningen har intagit min kropp, började känna av de i torsdags och de bröt självklart ute på fredagen innan jobbarhelgen. De har Varit väldigt tröttsamt att jobba i helgen, energin har verkligen inte varit på topp men som tur är var helgen ganska lugn så de gick fint.
Däckade dock halv 10 lördag och sov som en stock, vaknade till då Marcus kom hem men somnade lika fort.
Riktigt skönt att få sova fast nog var jag ju då lika trött på söndagen för de.

Idag vart de att stanna hemma kroppen ville inte riktigt som jag. Den värker och känner mig riktigt hängig så idag och imorgon då jag faktiskt även är ledig blir de att vila upp sig så jag blir frisk någon gång.

Förutom jobb i helgen har den mesta av min tid spenderats i soffan framför filmer och serier. Bara älskar att vi fick tummen ur och köpa en vettig dator så man kan se på film igen. :)
Är så mysigt med film.

På tal om något helt annat så har jag lärt Akilles att sitta vackert och han är så duktig på de, ser så roligt ut då han inte sitter riktigt som andra hundar, han får stödja en tass mot mitt ben så han inte tippar bakåt. Men han är riktigt duktig, Trodde inte han var så lätt lärd.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe och fortsätta vila upp mig.

Sen även ett stort grattis till Emmelie och Linus som fått sin efterlängtade lilla bebis. <3

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0