Lördag

Var egentligen meningen att jag skulle med till Lycksele idag men jag valde att ge min plats till någon annan. :)
Så jag är hemma och väntar på att åskan ska avta lite så jag kan börja bege mig till mamma, blir att grilla & bara må där istället. :)

Varit en sjukt härlig dag, lunchat ute på samhället med mami fyndet en ny bikini och tagit mig en promenad med hundarna så Akilles fick svalka sig lite i en sjö. :)
Hann just hem innan åskan började. Gick lite extra snabbt då man såg de mörka molnen bakom sig.
Är så härligt när de är riktigt sommar väder kanske inte åskan men på något sätt är den med ganska mysig så länge man är inomhus eller i en bil.

Nu har de nog slutat regna så ska packa min rose dunk och cykla till mamma. :)

Hade fint
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0