Knäckebröd

Håller på att baka knäckebröd, får se om jag lyckas göra de lika goda som de min kollega hade bakat för jag dog lite då jag smakade de var så sjukt gott.
Så bad om receptet så nu är de i ugnen, dock är de en timma bort innan jag får se, smaka av resultatet. :)
Det är även utan gluten å laktos och tar Max 10 min att göra i ordning. :)

Förstår inte riktigt vad som hände med mig att jag faktiskt har energi till att göra saker på eftermiddagarna och inte somnat i soffan direkt jag satt mig ner.
Kan ju faktiskt även bero på att jag sov som en stock inatt fast de varit såååå jävulusens varmt i lägenheten.

Imorgon åker jag och mamma till Luleå för att lämna in hennes bil på verkstad när vi ändå är där blir de en sväng in till stan. :)
Marcus säger att jag har köp stopp men något ska ändå få följa med mig hem. Måste ju ha något till nattivalen i helgen, mohaha.

Nu ska vi se på true blood och invänta knäckebrödet.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0