Helg!!!!

Äntligen kan man skriva att man fått helg nog för att jag fick de redan vid halv 4 idag men jag har då ingen jobbar helg som står och väntar på mig. :)
Är faktiskt ledig i 3 helger innan jag går på min sista jobbarhelg för denna sommaren.

Har hunnit med att somna sittandes i soffan, lyckas alltid somna på ett eller annat sätt. Vaknade till av att någon tutade, trodde först de var Marcus men de var de tydligen inte så nu sitter jag i chevan och väntar på att han ska komma. Blir ut och handla nå mat och snabbt in på systemet. En öl eller 2 är man ju faktiskt värd.

Förutom att sova i helgen så har jag faktiskt ingen aning vad man skulle ha hittat på, grabbarna grus lär ju då fara ut men jag hade inget sug för de.
Får helt enkelt se vad man hittar på.

Ikväll ska jag då bara försöka hålla mig vaken så länge som möjligt. :P

Nu borde ju gubben snart vara här.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0