22 år

I 22 år har jag levt idag och jag trodde aldrig tiden skulle gå så fort, man längtade tills dagen man skulle fylla 15 år, man längtade ännu mer tills man skulle fylla 18 år och få körkort och bli myndig, få göra så mycket själv. Sen längtade man tills man fyllde 20år men där kunde de ha fått stanna av.
Shit vad tiden går fort och jag som trodde att allt detta skulle ta evigheter.

Pappa fyller ju även år idag och mina födelsedagar känns väldigt bittra och inte alls lika roliga som förr, för de är så konstigt att inte få fira med honom längre. Ska då på graven ikväll och tända några ljus på ett eller annat sätt så måste man ju gratta sin fina pappa också. <3
Tankarna finns hos dig idag.

Själv firar jag min dag på jobbet så nu ska jag återgå till jobbandet då min rast även är slut.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0