Vet ej vad jag ska ha för rubrik..

Sitter och försöker hitta lite energi till att fortsätta stöka här hemma men den försvinner fort då man inte riktigt är på
Städar humöret. :P
Bara göra allt ändå för de måste ju göras förr eller senare. Dock så har jag även världens huvudvärk som inte riktigt vill ge sig & den tar även bort en hel del energi. bara de inte är någon förkylning på G för det har jag inte tid med. :/

Vart en lyckad dag ute på samhället idag, åt en riktigt god lunch med mamma och sen fick jag hem 2 par byxor som var helt underbart sköna alltid bra att ha mycket byxor.
Följde även hem några blommor så nu är de inte lika tomt i mina fönster. :)
Bara katten ger fan i dom nu, han har däremot väldigt mycket energi då han inte är ute så ofta när de varit så kallt så han klättrar i gardinerna, river ner massa saker på toan, sprättar ner saker till Akilles så man måst springa å jaga han också. Även så har han kommit på att slita upp en massa topps och springa runt med de i hela lägenheten som även Akilles hittar och äter på. Alltid roligt med djur som jävlas med en då har man vad man gör iaf. Får väl se hur mycket jag och Akilles kommer att bråka nu när Marcus är borta, blir ju lite roligt när varken jag eller Akilles ger sig i första stunden. ;P

Väntar på att Marcus ska komma hem så får man tvär pussa lite på han innan han drar vidare till Kiruna.
Nae bara fortsätta stöka på och sen gjort sig någon slags middag.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0