Torsdag

Då var snart ledigheten över för denna gången har som varit skönt med lite extra ledigt under denna vecka det behövs för att få tillbaka energin till att jobba igen. Bara hålla tummarna för mer jobb men de är ju så osäkert då man är vikarie man vet som aldrig. Jag ska då inte klaga har ju fått jobba mycket efter utbildningen det är ju som bara positivt. :)
Imorgon börjar då min jobbar helg,dock så jobbar jag bara 7-14 lördag & söndag så man får som lite helg ändå. :P
Efter helgen börjar ju även Marcus jobba så då är han borta varannan vecka igen :/ kommer kännas tomt men de är nyttigt att få sakna varandra lite också plus att jag får ha ipaden för mig själv, mohaha.

Håller annars på att städa å tvätta för fullt så slipper man tänka på de för någon dag iaf. Marcus drog iväg och tränade så blir mest troligt att skaffa sig ett gymkort och försöka hitta motivationen till att träna igen. :P
Får se hur de går, kanske blir lättare om Marcus också tränar.
Nu när han är borta är de bara passa på att använda min iPad som Marcus flitigt använder.
Nae ska dricka lite kaffe och sen fortsätta städa efter de måst jag nog ut och handla nå nya blommor.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0