Torsdag.

Har inte riktigt hunnit med att skriva något idag har fastnat helt och hållet i ett spel på ipaden som är roligt & spännande på samma gång så de har jag roat mig med. Dock så har jag fastnat i själva spelet så tog en paus för att göra ett nytt försök lite senare.
Passade då på att starta en tvätta ska nog även dra en ragg med dammsugaren också. :)

Vart en en jacka rikare idag då de är rea på Lindqvist så då var mamma in där idag och fixade den åt mig. Helt super då jag varit ute efter en röd och lite längre jacka så nu jag jag 2 underbara vinterjackor. Helt perfekt, kan jag ha en när jag är ute med hundarna och den andra till vardags. :)

Vart ingen längre promenad med hundarna idag då jag börjar få lite ont i halsen, vill verkligen inte göra de värre heller så blir många korta svängar istället. :P

Annars ikväll ska jag betala räkningar, städa lite och ja bara må i soffan med hundarna. :)
Ska nog kolla på lite bebis grejer till mitt underbara syskonbarn också.

Nu är de bara få något gjort så jag kan fortsätta nörda mig i spelet sen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0