Tisdag

Det där med att försöka ta sig upp ur sängen är inte de lättaste för mig då den är så skön och när hundarna ligger och snarkar då är de inte lätt. :P Har sovit riktigt gott inatt och Akilles har inte tagit upp all plats i sängen heller men vaknade imorse av att han ville krypa upp i min famn och de får han så gärna. :) Min mysgubbe.
Ska snart stiga upp och göra mig nå kaffe, gå ut med hundarna och sen fundera vad denna dagen har att erbjuda. :) Ska då dra en lite promenad och handla nå mat och mest troligt fortsätta städa. Var riktigt flitig igår hann med en massa saker så nu är de inte mycket kvar att göra tills jag är nöjd.
Ska nog shoppa lite nytt från jotex, nå gardiner kanske nå fönsterlampor och definitivt mera lakan till sängen då Akilles rivit sönder en del.
Ett tips köp sängkläder därifrån för de är så otroligt mjuka å sköna. :)
Funderar även på om man skulle ha bakat något gott också, får se vad man hinner med helt enkelt.
Nae bara snöra på sig nå kläder å gå känna doften av ny bryggt kaffe då jag kommit in från morgon promisen är en underbar start på dagen.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0