Tisdag

Allt är som vanligt igen nu när gubben är hemma, alltid lika underbart att vakna upp och ha han vid min sida. En vecka går ju tyvärr väldigt fort så bara passa på att rå om han när han är hemma. :)
Annars rullar allt på som de ska och jag hade tänkte hoppa in i duschen å sen fortsätta bädda rent i sängen. :) Är ju så sjukt skönt med ny bäddad säng då man duschat.

Längtar såååå till lönen kommer in så jag kan följa med Marcus på gymmet då han redan varit där fler gånger. Men bara hålla ut ett tag till får nöja mig med promenader istället. :)
Blir nog en promenad till jobbet på torsdag man piggnar som till lite extra då. :)

Nae bara hoppa in i duscha och vänta på att gubben ska komma hem och mysa med mig. :)

Går fortfarande i väntans tider. ;)

Hade & God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0