Tappat smaken.

Ännu en jobbig och tröttsam dag börjar att passera, är verkligen jätte less nu och gör de inte bättre då jag varken känner något lukt eller smak så aptiten är just nu i botten.

Inatt har jag då iaf sovit riktigt gott bara snabb vaknat till men somnat om lika fort och de är riktigt härligt, mådde även lite bättre imorse och trodde min förkylning var på g att gå över. Icket det ligger fortfarande utan energi eller ork till att göra något. Envis förkylning detta var men den borde ju gå över snart eller jag håller då tummarna för de.

Marcus är ute och kör skoter å jag hade tänkt dricka upp mitt te, sova en stund och sen kanske shoppa lite på nätet. :) Kan ju göra en på lite bättre humör.

Har ju även varit riktigt fint väder idag å väldigt milt ute så lyckades dra mig ut på en liten snabb sväng med hundarna. Hade gärna velat vara ute hela dagen idag men blir att hålla sig inne så mycket som möjligt istället.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0