Tack för den sömnen.

Sovit riktigt dåligt inatt har väl sovit i 4 timmar som Max, fyfan vad  jag hatar att vara sjuk. bättre blev det då inte när min jävla mens valde att komma inatt också. Är redan tillräckligt mör i kroppen och en jävla mensvärk på de, man känner då att man lever iaf. 
Usch, och jag som ska jobba imorgon. Blir att vila hela dagen idag och dricka en massa varma drycker Då även halsen svullnat upp så man knappt kan svälja. Vart nog inte bättre att man var hos mamma igår på middag och såg hockey. Men trevligt var de ju  :)
 
Nae sluta gnälla men kan ju inte gnälla för Marcus heller men han kommer ju hem imorgon så då får han ta hand om mig, bara han inte nu också åker dit för då är de ju jag som måst ta hand om han. 
Säger bara tack och lov för att jag fick paddan av Marcus då jag hittat ännu mera roliga äventyrs spel, spelade klart ett till igår så nu har jag ett nytt som jag just börjat med.
 
Gillar inte när paddan vill ändra massa ord så ursäkta för lite konstiga eller helt fel ord i texten. :P 
 
Blir en tur på samhället idag igen med mamma, fick med mig nå nya leggings och en blus igår men vart dyrast på Apoteket. Att de ska vara så dyrt att bli sjuk de är helt sjukt.
Men sen ska jag ligga i soffan resten av denna lördag så man kanske får lite energi till att göra nå vettigt här hemma. 
Blä för att vara sjuk får ta igen sömnen från inatt då jag kommit hem. :)
 
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0