Skit.

Lyckas ju varva spelet så nu har jag Inge roligt spel att spela längre får kolla om jag hittar något liknande spel som är lika roande. :P
När man gjort allt som ska göras hemma är de ju ett bra sätt att koppla av på plus att tiden går ju så mycket fortare särskilt då Marcus är borta och jobbar. Börjar även sakna han mer å mer men snart är han ju hemma igen, inte många dagar kvar till söndag.

Imorgon däremot ska ja roa mig med en liten shopping tur på samhället och se om man hittar nå trevligt att spendera lite pengar på. :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i min onepiece eller hur de stavas & må gott resten av kvällen med en lite fruktsallad. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0