Onsdag.

Återigen har halva veckan gått och helgen börjar närma sig, suger att ens tänka tanken på att Marcus far iväg och jobbar snart igen. :(
Men de är ju några dagar dit men tiden går ju så fort då han väl är hemma.

Imorse drog Marcus iväg och skulle jobba lite, fast här i Arvidsjaur så jag och hundarna fortsatte att sova, även kissa kom och la sig utmed mig så alla mina älskade djur låg i sängen. De är riktigt mysigt.
Vaknade kl 12 av ett väldigt gulligt sms fick en bild på fasters gullunge Leia. Vart genast på bättre humör. :D
Hon är bara så otrolig söt. Vill verklige bli frisk så man får dra sig till Umeå någon gång.

Idag blir de väl som alla andra dagar att ligga i soffan och vila. Ska dock försöka dra mig ut och handla något för att få göra nå annat än att bara va inne hela dagarna.
Ska lägga mig och vila tills gubben kommer hem så vi kan he oss ut på lite äventyr. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0