Motivationen vars for du?

Mår rent dåligt hur långt de har gått, mitt självförtroende ligger i botten känner att jag inte passar i något längre mår dåligt varenda gång man ska ta på sig nå kläder eller köpa nya kläder. Gick ju så jävla bra bra där ett tag och jag förlorade några kilon men står kvar på samma ställde där jag avslutade.
Varför ska de vara så jävla svårt att fortsätta, är de för att man vill se resultatet direkt? Eller att man helt enkelt inte orkar bry sig. Men då sitter man hära ändå och mår piss.
Mycket har hänt i mitt liv som gjort att jag mår som jag gör, skitit i allt och tappat motivationen till att ens göra något. Blir galen på mig själv att jag tappat de helt och hållet. Säger då och då att man ska börja gymma men lyckas ändå aldrig ta mig dit. :@.
Blir så jävla förbannad på mig själv och hade inte mina benhinnor förstört för mig i sommar hade jag då nått mitt mål.
Jag ger upp för lätt och önskade så att man hade någon som stod och skrek åt en att kämpa vidare.
Längtar så tills lönen kommer in för då ska jag ta mig i kragen å dra mig till gymmet och köpa mig ett gymkort.
För nu är jag less. Tror mycket är att jag inte tycker om att träna bland mycket folk och hur fjantigt är inte de egentligen. ?
Nae ska sparka mig själv i arslet och denna jävla gången inte ge upp lika lätt för jag vill må bra och få mitt självförtroende tillbaka.

Vart bara tvungen att skriva av mig lite. Om många andra lyckas varför ska inte jag klara av det då.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0