Måndag.

Återigen far Marcus snart till Kiruna för jobb och de suger varenda gång.
Nu är de bara längta till söndag då han kommer hem igen så denna vecka får väldig gärna gå fort.
När han har åkt tänkte jag ta Akilles på en promenad på isen, Aragon får stanna hemma för jag blir galen att gå långt med båda plus Akilles blir som en annan hund när man går själv med han. :) Såklart går jag ju ut med Aragon först så han också fått vara ut.
Annars idag skulle jag tvär hjälpa mamma att bära nå kartonger sen ska jag kollar runt på olika möbler så denna lägenhet blir lite mera hemtrevlig, håller på att bli galen på de vi har och vill så gärna göra om.
Blir nog lite möbel köp å annat när Marcus har ledig vecka. :)
Dock så kommer vi mest troligt inte bo kvar här så länge då båda börjat bli riktigt less lägenheten.
Men de är ett steg man får ta sen först och främst måste vi då fixa upp här.
De är ju även riktigt roande att kolla runt på en massa möbler. :P

Ska he igång en tvätt och vara lite social med Marcus och sen iväg och motionera lite..

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0