Måndag.

Drog iväg och jobbade igår något jag egentligen inte skulle ha gjort eftersom jag bara blivit sjukare än tidigare. Dock var de en väldigt lugn dag men de är ju inte kul att sitta och snora, hosta å nysa som en galning. :P
Blev inte bättre då biljäveln ej startade så fick sitta i bilen och vänta på att mamma kom och hämtade mig å de var ju lite små kallt. Sen var de bara tillbaka dit på kvällen och hämta hem bilen. Hade som sagt mest troligt mått bättre med att ligga å vila hela dagen istället.
Men bilen är hemma, alltid bra med pengar och idag ska jag verkligen vila upp mig så detta ger sig någon gång. :)
Började då denna dag med en rejäl sovmorgon.
Det var riktigt länge sen jag hade en sådan förkylning men de går ju som allt möjligt just nu.
Min näsa är alldeles förstörd helt röd och har typ röda märken runt hela snoken då jag snyttit sönder den. Ser ganska roligt ut ändå. :)

Nae nog om min förkylning, Marcus är hemma och de gör ju allt så himla mycket bättre. Att vakna och ha han utmed mig är underbart å hundarna är så glad att ha han hemma. :) Fast han har ju som vänt på dygnet då han jobbat natt så han sover än. Men får rå om han senare.
Hade tänkt ta hem nå filmer försöka fara ut & handla till nå middag och en massa annat gott och sen bara ligga i soffan resten av eftermiddagen/kvällen. :D

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0