Lördag.

Då var de lördag igen och fortfarande milt ute, de är så härligt att vara ute just nu vill att detta väder ska vara ett tag helst i någon månad :)

Ska snart bege mig till mamma för att ta en liten sparktur med Figo & Svante till Konsum för att handla lite.
Tror de blir att sparka på isen också, tycker egentligen inte om de då man är så nåjig om de ska hålla eller inte men nu borde ju isen vara stadig.:P
När jag kommit hem blir de nog en till sparktur med Akilles så han får springa av sig lite så får Aragon roa sig med Marcus.
Plus att de är så sjukt roligt att sparka med Akilles då han får dra lite, blir lite träning för båda helt enkelt.
Denna gången ska jag då inte klä mig lika mycket som igår för de vart varmt, väldigt varmt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, plugga in lite musik i öronen och bege mig till mamma.

Hade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0