Jag är lyckligare nu!

Det är såna här dagar man inte klagar på att man bara är vikarie, att få vara ute i detta härliga väder och inte behöva stressa är ju hur underbart som helst.
Vart en 2 timmars promenad på Arvidsjaursjön, var bara jag, sladdande testförare och hundarna ute på isen så de gjorde bara promenaden ännu bättre. Med en skinande sol och lite blåst i ryggen fick mig även att vilja gå lite längre än vad jag hade tänkt.
Är riktigt glad att man har sina djur som faktiskt tvingar en ut och gå, vare sig väder eller vind.

Vart även överlycklig då jag tog fram mina älskade skoter täckisar, tänkte att man kanske skulle få på sig dom & yes de satt perfekt. :) Den känslan är ju helt underbar att man inte ska ge upp utan ge allt istället. Får ta på mig dom varje gång motivationen sviker. :P

Med andra ord har denna dag varit helt jävla fantastisk och ännu bättre när det är en massa att se på teve ikväll också.

Ska dricka lite kaffe och sen bara må resten av eftermiddagen & kvällen.

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0