I blås väder.

Vart en blåsig promenad idag, blåste ganska mycket på sjön men de gick de med och de är så skönt att vara ute och gå å särskilt då det är bra väder. :) Man inser inte riktigt det förrän man verkligen tar sig ut och går lite längre, då latheten inte tar över.
Imorgon om nu det inte blir svin kallt ska jag ta en promenad på Arvidsjaursjön. Riktigt hårda och fina skoterspår är det då man slipper trampa som en tok för att ta sig fram.

Vart även riktigt trött efter promenaden men nu är de bara hålla sig vaken så min kära vän kaffet får hjälpa mig lite på traven måste ju diska och hänga tvätten. Det blir ju inte gjort av sig själv fast man kan önska de ibland. :P
Man är som mycket mera flitig då Marcus är borta och jobbar men det är ju mest troligt för att man inte har så mycket annat att göra förutom att jobba lite då & då. :)

Nu ska jag diska, hänga tvätt och sen duscha i några minuter efter de blir de lugnt tills man ska göra sig någon middag.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0