Hej!!

Kom hem för en stund sen från Skellefteå det blev att vi for ändå, lite senare än vad som var tänkt men de gick fint de med.
Vi var aldrig in på stan utan drog och handla på solbacken ist så vart en större kattlåda, nå ben till hundarna och en massa mat till oss. :) Nu är då kylen full med mat och de gillas är de något jag hatar är de en tom kyl. :P
Var då väldigt skönt att fara bort från Arvidsjaur för en stund sen är det ju bara passa på när jag och gubben är ledig också men på fredag börjar man om och jobbar även hela helgen sen får man se vad som händer. :)
Jo köpte också ett nytt häftigt skal till mobilen och bättre hörlurar.
Vart en lyckad eftermiddag i stan förutom att bilen inte vill vara på min sida. :@ men vi tog oss hem så nu väntas lite film och mys med mina älskade gubbar. :D

Hade gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0