Händiga jag.

Idag har de hänt grejer i hemmet då jag äntligen fått upp nya lampor och nya gardiner så nu är jag hel nöjd får väl se hur länge de håller. Hunnit med att sopa av bilen också då den återigen börjar se ut som en isbit. :/
Har ju inte varit ut och rastat den på ett tag heller så kanske man skulle ha gjort de men när man ändå är ledig kan de vara skönt att röra på sig lite istället och lämna bilen hemma. Man behöver ju ändå inte stressa plus att friskluft är nyttigt. :)
Har även städat lägenheten så nu doftar de gott och friskt igen.

Ska bege mig ut med hundarna, göra mig nå mat och se en på en film och bara mysa & andas ut lite. :)
Det ändå som fattas är hjärtat.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0