Håller tummarna.

Att jag får sova ikväll, ligger redan isängen och försöker bli lite tröttare. Tack och lov att man har en teve i sovrummet annars skulle man då aldrig lyckas somna.
Tog bilen till mamma idag för att rasta den lite så är den nog inte lika tjurig imorgon på morgonen.
Har tagit lite huskurer så får se hur man mår imorgon om de blir jobb eller inte, de är det jobbiga med förkylning man vet som aldrig hur man kommer att må dagen efter, dock så har ju min förkylning just börjat så får väl se helt enkelt, känner mig lite piggare iaf och har faktiskt orkat tvätta lite men sen hade jag inte orken till så mycket mera.

Imorgon kommer ju även hjärtat mitt hem som jag längtar, tycker de är så jobbigt att vara själv om helgerna.
Denna vecka gick fort som jag ville som tur var.

Nu ska jag bädda ner mig i täcket och stänga mina ögon för idag.

Hade & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0