Göra sig redo.

Ska försöka gå och lägga mig nu börjar känna mig riktigt trött och hundarna har redan lagt sig.
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och även onsdag. :) Blir tjejkväll i vanlig ordning dock har vi inte haft de på evigheter känns de som så blir god middag med underbart sällskap och syrrans gomage som jag längtar efter de lilla som ligger där inne. Försökt känna när dem sparkar men verkar missa de hela tiden.
Väntar även varje dag på ett sms eller samtalet att jag blivit faster, usch de är så spännande och jag kommer att grina som aldrig förr. Började ju stor gråta då jag fick reda på att jag skulle bli moster kom som en väldigt stor överraskning. :D Men man är ju riktigt blödig av sig funderar hur de kommer att bli den dagen vi ska ha barn, säger bara stackars Marcus kommer väl grina för allt och inget. :P haha.

Nae blev ju ett längre inlägg än vad jag hade tänkt, ska då byta till min iPad och kolla om jag hittar något roligt att shoppa, kan inte hålla mig. :)

God natt på er.
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0